Trimloop

IJsvereniging “Voorwaarts” uit Bovensmilde organiseert al vele jaren een trim- en wedstrijdloop over de afstanden 4 mijl, 10 km en 21,1 km. Voor de jeugd zijn er wedstrijdlopen over 500, 1000 en 1500 meter en over 4 mijl. Op zaterdag 13 juli 2024 wordt deze loop voor de 36e maal gehouden. Start van de loop is bij de kantine van de ijsvereniging aan de Molenwijk 20 in Bovensmilde.

Inschrijving:

Inschrijving is mogelijk online vanaf 1 mei aanstaande. Dan wordt op onze home pagina een toegang tot een webwinkel gepubliceerd. De online inschrijving sluit de dag voor de wedstrijd om 23.59 uur.

Aan de balie inschrijven kan op de wedstrijddag vanaf 8.30 uur in de kantine, Molenwijk 20 9421 VA Bovensmilde. De balie inschrijving sluit een half uur voor de betreffende wedstrijd. Zie ook ‘Aanvang wedstrijden’ hieronder.

Inschrijfgeld:

Bij online inschrijven: Inschrijfgeld voor alle deelnemers van 16 jaar en ouder bedraagt €7,-. Bij inschrijving aan de balie:  €8,-.

Online inschrijving is mogelijk via een ticket systeem. De online inschrijving sluit de dag voor de wedstrijd om 23.59 uur. Wil u online inschrijven, druk dan op de afbeelding hieronder.

ronde button tickets jpg

Omdat er weinig belangstelling voor was is het niet meer mogelijk om een herinnering te krijgen.

Voor jeugd tot 16 jaar is de inschrijving gratis. Dit is mede mogelijk door deelname van de ijsvereniging aan de “Jeugdsponsoractie” van de Poiesz Supermarkten.

De jeugd tot 16 jaar kan alleen aan de balie inschrijven.

Aan de balie inschrijven kan op de wedstrijddag vanaf 8.30 uur in de kantine, Molenwijk 20 9421 VA Bovensmilde. De balie inschrijving sluit een half uur voor de betreffende wedstrijd.

Aanvang wedstrijden:

Begonnen wordt met de lopen voor de jongste jeugd. Na hun wedstrijden vindt hun de prijsuitreiking plaats. Ieder jaar weer zijn er mooie bekers! Daarna gaan we verder met de lopen volgens onderstaand schema.

tijd afstand categorie
9.30 uur 500 meter Meisjes en jongens t/m 6 jaar
9.35 uur 1000 meter Meisjes en jongens 7 t/m 9 jaar
9.40 uur 1500 meter Meisjes en jongens 10 t/m 12 jaar
10.30 uur 4 mijl Jeugd 12-13 jaar wedstrijdloop
10.30 uur 4 mijl Jeugd 14-15 jaar wedstrijdloop
10.30 uur 4 mijl Dames & Heren
10.35 uur 21.1 km Dames & Heren
10.40 uur 10 km Dames & Heren

Prijsuitreiking:

De prijsuitreiking vindt plaats zodra er van elke categorie een klassement is opgemaakt.

Prijzenschema:

In het verleden hadden we mooie geldprijzen. Dit jaar hebben we voor het eerst een nieuw prijzenschema en zijn de geldprijzen vervangen door presentjes. Per afstand en categorie zijn er prijzen voor de eerste drie. Uitzondering is de halve marathon, daar is een onderverdeling in leeftijdcategoriën.

Prijzen jeugd: per afstand (500, 1000 en 1500 meter en 4 mijl) zijn er bekers voor de eerste drie bij de jongens en meisjes.

De jeugd die de 4 mijl loopt doet niet mee voor het overall klassement.

De geldprijzen voor de verbetering van het parcours record bestaan nog wel. Zie onderstaande informatie.

Parcoursrecords:

De huidige tijden zijn: